راهنمای واحد ارتباطات مردمی

امتیاز کاربر:  / 0
ضعیفعالی 

«ارتباط از شما؛ پاسخ گويي از ما»

كاربران عزيز پايگاه اطلاع رساني دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني نيشابور
با سلام و احترام؛
به منظور پاسخگويي سريع تر به پيام ها و درخواست هاي شما، خواهشمند است به موارد ذيل دقت فرماييد:
در بسياري از موارد كاربران عزيز بعضاً درخواست هايي را مطرح مي كنند كه به راحتي در واحد هاي محيطي خود قابل انجام است. از اين رو توصيه مي شود به منظور تسريع در حصول نتيجه، درخواست خود را از مراكز محيطي شروع كرده و سلسله مراتب سازماني را رعايت فرمايند. به عنوان مثال براي درخواست رفع يك مشكل در بيمارستان شهرستان ، ابتدا موضوع را به معاونت درمان دانشگاه و رئيس بيمارستان،  يا مدير بيمارستان اعلام كرده و در صورت عدم رفع مشكل، موارد را به  رييس دانشكده  از طريق منوي ارتباط با مسئولين در  همين صفحه و صفحه اول سايت اعلام كنيد.
همچنين سامانه پيام كوتاه 3000216161 نيز ضمن پل ارتباطي شما به رياست محترم دانشكده  آماده دريافت نظرات ،پيشنهادات و انتقادات شما ميباشد
توجه داشته باشيد اين دانشكده به هيچ كاربري، مركز پزشكي يا پزشك يا تجهيزات پزشكي خاصي را معرفي نمي كند لذا خواهشمند است در اين خصوص سئوال نفرماييد.

  اداره ارتباطات مردمي

روابط عمومي دانشكده علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني نيشابور